Uslovi korišćenja i prodaje
Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem naše Internet prodavnice
O B A V E Š T A V A
– da se prodaja robe putem našeg internet sajta obavlja u okviru registrovane delatnosti naše firme, zajedno sa adresom za izjavljivanje reklamacije.
– da se osnovna obeležja robe mogu naći na našem sajtu.
– da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše internet stranice smatra prodajom na daljinu.
– da roba koja se prodaje putem našeg Internet sajta poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji;
– da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal;
– da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om;
– kupljenu robu isporučujemo u roku od 3 dana putem kurirske službe koju birate u korpi, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE – da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na našem internet sajtu.
– da potrošač robu koju kupuje putem našeg internet sajta može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, kao i uplatom na tekuci racun firme.
– da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
– da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;
– da je naš sajt dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi naš sajt.
– da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani ZAMENA.
– da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE.
– da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani REKLAMACIJE.
POLITIKA PRIVATNOSTI
Vaša porudžbina je potpuno sigurna!
Mi cenimo vašu privatnost, zato o vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.
Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa nama.
Zaštita privatnosti podataka
Da bismo uspešno obradili vašu porudžbinu potrebni su nam vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam isporučimo željenu robu, kao i da vas obavestimo o trenutnom statusu porudžbine.
Obavezujemo se da ćemo vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dali pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Obavezujemo se da nećemo prodati podatke koje posedujemo trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u našoj Internet prodavnici su obavezni da poštuju poverljivost vaših podataka.
Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti vaše privatne informacije.
Nećemo predati vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
U ime firme E shop 025-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Eshop025 odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Cookies
Naša Internet prodavnica koristi „cookies“ da vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta vašim potrebama.
Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus vašem računaru.
Cookie-i su jedinstveno dodeljeni vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će vam uštedeti vreme.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Obavezujemo se da ćemo se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Obavezujemo se da ćemo se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
KAKO KUPITI
Kupovina na našem sajtu je omogućena registrovanim i neregistrovanim kupcima. Da biste se registrovali, potrebno je da popunite polja na strani REGISTRACIJA, a zatim partite uputstva koja su vam stigla na e-mail adresu koju ste ostavili.
Proces kupovine
Kada pronađete proizvod(e) koji želite, potrebno je da odaberete količinu i kliknete da dugme DODAJ U KORPU.
Kada ste završili sa odabirom, klikom na MOJA KORPA u gornjem desnom uglu otvara se stranica sa pregledom svih poručenih proizvoda i poljima koje je potrebno da popunite, kako bi pošiljka stigla na željenu adresu.
Nakon toga, odaberite kurirsku službu i način plaćanja, a ukoliko imate neku napomenu, možete je upisati u polje namenjeno za komentar.
Klikom na dugme POTVRDI potvrđujete da se slažete sa uslovima kupovine, a vaša porudžbina ulazi u proceduru obrade. Na e-mail koji ste upisali stići će vam potvrdni mail o uspešnoj kupovini, kao i sva obaveštenja o promeni statusa vaše porudžbine.
Želimo vam prijatnu kupovinu!
USLOVI ISPORUKE
Rok isporuke
Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu vaše porudžbine putem email-a.
Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.
Preuzimanje pošiljke
Odabrana kurirska služba sa kojom sarađujemo (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 08:00-16:00h. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na naš broj telefona ili putem email-a koji je određen za kontakt sa nama. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Cena isporuke
Cena isporuke je po cenovniku kurirske sluzbe na dan isporuke.Osim ako nije drugacije navedeno na stranici Korpe.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
NAČINI PLAĆANJA
Proizvode koje želite da poručite putem Internet prodavnice, možete platiti na više načina:
- plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
- uplatom na racun firme – ukoliko je ovaj metod plaćanja ponuđen na stranici Korpa.
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.
REKLAMACIJE
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na našu e-mail adresu i opišete kakav problem imate. U skladu sa situacijom, preduzećemo neophodne korake. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Preuzmite reklamacioni list OVDE
POVRAĆAJ SREDSTAVA
Kontaktirajte nas pozivanjem na naš broj telefona ili nam pošaljite email sa podatkom vašeg broja računa/otpremnice, vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini. .
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.